HARMONOGRAM - badania wyników nauczania i uczenia się w roku szkolnym 2022/2023
Klasy |
Przedmioty/umiejętności |
Terminy |
Dodatkowe informacje |
I |
Umiejętność czytania. Tempo pisania. |
styczeń
maj |
1.Test własny i test J. Konopnickiego. 2.Test E. Grzegorzewskiej.
1. Test J. Konopnickiego. 2. Test E. Grzegorzewskiej. |
II |
Edukacja polonistyczna
Edukacja matematyczna
|
maj |
Badanie techniki czytania głośnego testem
Przedmiotem badania będzie sprawność rachunkowa i umiejętność rozwiązywania zadań tekstowych |
III |
Nauczanie zintegrowane |
kwiecień |
Test diagnostyczny na zakończenie nauki w klasie trzeciej. |
IV |
język polski |
maj |
Test sprawdzający umiejętność czytania ze zrozumieniem. |
matematyka |
Test sprawdzający umiejętności zawarte w podstawie programowej klasy czwartej |
||
V |
języki obce |
kwiecień |
Test będzie obejmował: -słownictwo -gramatyka -umiejętność pisania ze słuchu i czytania ze zrozumieniem Czas pisania: 45 minut |
VI |
Historia i sztuka |
marzec |
Test łączący wiedzę i umiejętności z historii i plastyki |
VII |
Przedmioty przyrodnicze |
24 maja – aula godz. 12.00 |
Uczniowie piszą jeden test Czas pisania 90 minut |
VIII |
I próbny egzamin |
7 – 9 grudnia |
|
II próbny egzamin |
marzec |
Arkusze zakupione z funduszy Rady Rodziców |
Zgodnie z wewnątrzszkolnymi zasadami oceniania ocenione testy z wynikami procentowymi
i komentarzem słownym zostaną podane uczniom i rodzicom/opiekunom prawnym.
Wyniki procentowe zostaną wpisane do dziennika.
59-700 Bolesławiec
ul. Mikołaja Brody 12