UWAGA - ZMIANA NUMERU TELEFONU - NOWY NUMER DO SEKRETARIATU - ul. M. BRODY 75 612 13 20, ul. BIELSKA 75 612 13 10
Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

AAA! NIE PO PALCACH!

AAA! NIE PO PALCACH!

 

 

W tym roku szkolnego wykorzystujemy pracownię warsztatową wyposażoną w sprzęt zakupiony w ramach programu Laboratoria Przyszłości. Uczniowie poznają różne techniki rękodzieła i samodzielnie wykonują niepowtarzalne wyroby. Sami projektują, tworzą i kreatywnie spędzają czas podczas zajęć.

 

 

 

 

Projektowanie wzorów i malowanie ozdób świątecznych.
Zaczynamy od projektowania wzoru. Jest możliwość korzystania z gotowych szablonów i gotowych surowych elementów. Projektowanie pobudza kreatywność, a malowanie wycisza i uspokaja. Każdy uczestnik wraca do domu z gotową, zaprojektowaną i pomalowaną przez siebie ozdobą.

Nauka posługiwania się podstawowymi narzędziami.
Uczestnicy poznają techniki posługiwania się młotkiem, piłą, wkrętarką, pistoletem na klej, wypalarką. Poznają narzędzia do tworzenia różnorodnych rzeczy i samodzielnie wykonają niepowtarzalne wyroby np. drewniane tabliczki z własnym imieniem według własnego projektu. Wracają do domu z własnoręcznie wykonaną tabliczką.

Zaprojektowanie, wykonanie oraz zdobienie drewnianego karmnika.
W pierwszej kolejności projektują oraz wykonują przy pomocy narzędzi karmnik dla ptaków z wykorzystaniem poznanych wcześniej technik. Uczestnicy poznają różne sposoby zdobienia przedmiotów, między innymi malowanie, a następnie malują lakierem i farbami drewniane domki.

 

A może ktoś z czytelników tego artykułu chce z nami pracować.

Zapraszamy.

 

Wkrętacz Niekrętacz

 

Data dodania: 2024-03-13 11:23:12
Data edycji: 2024-03-13 11:26:09
Ilość wyświetleń: 208

Partnerzy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej