UWAGA - ZMIANA NUMERU TELEFONU - NOWY NUMER DO SEKRETARIATU - ul. M. BRODY 75 612 13 20, ul. BIELSKA 75 612 13 10
Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

KONSTRUKCJE Z KLOCKÓW – WIELOWYMIAROWA ZABAWA I NAUKA

KONSTRUKCJE Z KLOCKÓW – WIELOWYMIAROWA ZABAWA I NAUKA

Konstruowanie z klocków to jedna z najbardziej fundamentalnych i wszechstronnych form zabawy, która od pokoleń fascynuje dzieci na całym świecie. Niezależnie od tego, czy są to proste drewniane bloki, zaawansowane zestawy Lego, miękkie klocki piankowe czy nawet przedmioty codziennego użytku.

 

Budowanie z nich to znacznie więcej niż tylko rozrywka. To proces, który angażuje umysł, rozwija kluczowe umiejętności i otwiera drzwi do świata kreatywności i inżynierii.
Dlaczego konstrukcje z klocków są tak ważne? Budowanie z klocków to naturalny sposób, w jaki dzieci uczą się o otaczającym je świecie.

Tym razem podczas zajęć szkolnej świetlicy postanowiliśmy użyć do naszych budowli różnych rodzajów klocków. Drewniane, klasyczne i trwałe posłużyły do budowy stabilnych i symetrycznych konstrukcji. Klocki piankowe (Mammutico): duże, lekkie i bezpieczne, pozwoliły zbudować konstrukcje w skali "prawie rzeczywistej". A klocki-siedziska łącząc funkcjonalność z zabawą dały dzieciom możliwość budowania, a następnie korzystania ze swoich konstrukcji, co dodaje nowy wymiar do zabawy.

 

Konstruowanie z klocków to nie tylko zabawa, ale także edukacja, która wspiera wszechstronny rozwój dziecka. Niezależnie od wieku, zawsze znajdzie się zestaw klocków, który pobudzi wyobraźnię i pozwoli na naukę przez działanie.

 

Zobaczcie poniżej sami, jaką frajdę dają klocki...

 

Dorota Kasprzyk

 

Data dodania: 2025-06-10 13:00:53
Data edycji: 2025-06-10 13:02:00
Ilość wyświetleń: 53

Partnerzy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej