UWAGA - ZMIANA NUMERU TELEFONU - NOWY NUMER DO SEKRETARIATU - ul. M. BRODY 75 612 13 20, ul. BIELSKA 75 612 13 10
Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

TUTORING – RAZEM ODKRYWAMY POTENCJAŁ UCZNIÓW!

TUTORING – RAZEM ODKRYWAMY POTENCJAŁ UCZNIÓW!

Z radością informujemy, że nasz szkolny projekt „Tutoring” nabiera rozpędu! Nauczyciele, chcąc promować tę inicjatywę, przygotowali specjalne koszulki z nadrukami, które nie tylko wyróżniają tutorów, ale także zachęcają uczniów klas IV-VII do wzięcia udziału w programie.

Nasi tutorzy nieustannie poszerzają swoją wiedzę, uczestnicząc w weekendowych szkoleniach. Dzięki temu mogą jeszcze skuteczniej wspierać uczniów w odkrywaniu ich talentów, mocnych stron i rozwijaniu indywidualnych umiejętności.

 

Serdecznie dziękujemy rodzicom i opiekunom za zaangażowanie i wsparcie! To właśnie dzięki Wam, uczniowie tak chętnie zapisują się do projektu, gotowi do nauki i odkrywania swojego potencjału.

TUTOR – indywidualny opiekun ucznia, życzliwy dorosły na wyłączność, poprzez budowanie relacji, współpracę i wsparcie podopiecznego w realizacji zakładanych celów, ma okazję poznawać jego potencjał i skutecznie pracować nad rozwojem jego zasobów i mocnych stron. Relacja tutorska, dzięki wykorzystaniu określonych narzędzi, ale także dzięki odpowiedniemu szkoleniu, staje się bazą rozwoju dla ucznia, który ma kontakt z mądrym dorosłym. Dla nauczyciela natomiast może stanowić źródło satysfakcji i ochronę przed wypaleniem zawodowym. Dla rodzica tutor stanowi nowego sojusznika w procesie wspierania dziecka w rozwoju.

Źródło: Instytut Tutoringu Szkolnego

 

Razem tworzymy przestrzeń do rozwoju!

 

Agnieszka Mielko

 

Data dodania: 2025-03-20 13:21:29
Data edycji: 2025-03-20 14:23:00
Ilość wyświetleń: 159

Partnerzy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej