Opcje widoku
Deklaracja dostępności
Reset

ZBIERACZE Z KLASY 1A NA WYCIECZCE

9 maja 2022 roku uczniowie klasy 1a wybrali się na wycieczkę do Wrocławia. Wyjazd do Wrocławia był nagrodą za zajęcie I miejsca w konkursie ekologicznym „Na baterie też jest sposób 2022”.

Naszym celem było odwiedzenie ZOO oraz znajdujące się tam Afrykarium. Przed szkołą zebraliśmy się o godzinie 7.50. Pani wychowawczyni sprawdziła obecność i punktualnie o godzinie 8.15 wyruszyliśmy w podróż autobusem. Nasza podróż trwała około 1,5 godziny. W autokarze staraliśmy się być grzeczni i spokojni. Przez okno oglądaliśmy piękne krajobrazy i zachwycaliśmy się nimi. Do celu dojechaliśmy o godzinie 9.45. Pani kierownik wycieczki poszła odebrać bilety dla całej grupy, a następnie weszliśmy na teren ZOO.

Najpierw udaliśmy się do Afrykarium. Widzieliśmy tam różne gatunki ryb zamieszkujących morza i oceany. Naszą uwagę zwrócił mały rekin i mnóstwo płaszczek, a także żółw morski. Wszystkie te zwierzęta znajdowały się w olbrzymich akwariach. Zobaczyliśmy stado pingwinów i bawiące się foki. Niektórzy z nas wystraszyli się czającego się w wodzie krokodyla, który na szczęście znajdował się za grubą szybą. Niedaleko wypoczywała rodzinka hipopotamów. W całym obiekcie panował afrykański klimat.

Po wyjściu z Afrykarium udaliśmy się w odwiedziny do innych zwierząt zamieszkujących ZOO. Bardzo podobały nam się żyrafy i zebry, które zgodnie spacerowały sobie po wybiegu. Podziwialiśmy parę olbrzymich słoni, a także rodzinę małp. Niestety nie widzieliśmy lwów w pełnej okazałości, gdyż właśnie ucięły sobie drzemkę. Podobały nam się wszystkie zwierzęta. W trakcie zwiedzania mieliśmy przerwy, które poświęciliśmy na śniadanie i wspólne zabawy.

Zwiedzanie zoo zakończyliśmy o godzinie 16.10. Byliśmy bardzo zmęczeni i głodni, dlatego postanowiliśmy wstąpić do restauracji McDonald’s, aby zregenerować swoje siły.

Najedzeni wsiedliśmy do autokaru i udaliśmy się w drogę powrotną do Bolesławca. Podróż minęła nam szybko. Naszym zdaniem wycieczka była bardzo udana i ciekawa. Wróciliśmy bardzo zadowoleni i z niecierpliwością oczekujemy następnego wspólnego wyjazdu i obiecujemy nadal dbać o środowisko zbierając baterie.